Vær med til at bygge kirke

Vi er en kirke, der eksisterer ved, at mennesker giver frivilligt af deres tid og evner, for at andre kan møde Jesus. Uden frivillige ville vores kirke ikke være, hvad den er. Derfor opmuntrer vi til en frivillighedskultur, hvor der er plads til alle.

Jeg er med i værtsteamet, fordi det giver mig en glæde at være en praktisk del af kirkens arbejde. Jeg har selv prøvet at komme som ny til kirken og blive modtaget med interesse og mærket den positive forskel, det gjorde for mig. Det vil jeg gerne være med til at give videre til andre.

- Enok Kloster, Værtsteam

For mig er det en brand at tjene i projektorteamet, for når vi tjener, så kan andre være med til at tjene og lovsynge Gud, - derved giver vi ham ære og pris. Jeg ser det som en vigtig tjeneste at være en del af samarbejdet mellem lovsangere, forsamling, mødevært, taler og os i projektorteamet, for sammen tjener vi ham. For mig er det en stor glæde at gøre det bedste, jeg kan i teamet med de talenter, Gud har velsignet mig med.

- Andreas Thomsen, Projektorteam

Bliv en del af et team