Hver søndag 10:30

Vi er en kirke med et moderne og nutidigt udtryk, der ønsker, at alle mennesker føler sig hjemme, når de træder indenfor hos os. Vores gudstjenester har en fri og afslappet stemning, hvor vi taler enkelt og naturligt om mødet med Gud.

Vores

Gudstjeneste

Til en gudstjeneste i Alivekirken kan du forvente en masse musik, også kaldet lovsang, hvor vi synger om tak, tro, tvivl, kærlighed og bøn til Gud. Børnene er også med under første del af gudstjenesten, hvor de derefter går med maskotten ud i Alive KIDS (0 - 12 år). Prædikenen er i et dagligdagssprog, hvor biblen bliver undervist med fokus på, hvordan Guds ord kan anvendes. Der er altid mulighed for forbøn og samtale efter gudstjenesten.

Alivekirken Hillerød

Milnersvej 44, 3400

Alivekirken Ølstykke

Kornvænget 1B,

Flere lokationer

Ligesom et hus har flere rum, er vi én kirke i flere byer. Du har derfor mulighed for at være en del af kirkefællesskabet på den lokation, der giver mest mening for dig. Vi har kirke to steder i Nordsjælland: Hillerød og Ølstykke.

Gudstjeneste i Hillerød:

Hver søndag kl. 10:30

Gudstjeneste i Ølstykke:

Vi har pt. ikke gudstjeneste, men legestue og fællesspisning hver uge.